Feeds RSS
Feeds RSS

30 November 2010

gua kangan sama lu.!

hm..aku rindu.rindu sgt-sgt.
disebabkan rindu yang teramat nih,aku jd pendiam dari tgahari td.uhuhu.
entah pape kan minah nih.rindu,tibe-tibe jd pendiam.ade kne mengene ke?
memang ade.bile aku rindu aku mulela terpikir kenangan-kenangan lepas.
sebab tuh la aku diam.aha.mood pon tenggelam timbul je.jap ade,jap takde.
dah la tuh.1 ag,aku duk umah ngan ma,abah,syasya je.adik-adik aku takde.aduyai.
kalau ade asik gaduh,takde sunyi lak.takde orang nak cari gaduh.
gaduh ngan sya memang tak bes.no respon.kite marah pon die bole sengih-sengih macam kerang busuk. :D
ops.sory syasya sayang.ehe :)
saye rindu.
  • akak saye 
  • aizat 
  • waniey *
  • adeq ain *
  • fazilah *
  • pehan *
  • sue
  • ayong *
  • opie *
  • adeq afnan *
  • yayah
  • fifi
  • kakngah
  • nudt
  • acik
  • adeq ayqal *
  • masyi
  • afiq aiman *



p/s : [*] ni orang-orang yang ade tepon and mesej/chat saye arinih.diorang taw saye rindu diorang.uhu :(
      tengs kawan-kawan yang kol saye,korang da buat saye senyum smpai ke telinge. :)
      kepada sape-sape name die takde kat atas,saye mintak sory la.lenguh tangan nak taip semue.ehe.sebenanye korang saye ag rindu taw. :)  
      mish u all damn much.

with lov : dea_aeda





tengs for reading.kiss ckit.muah..!

0 comments: