Feeds RSS
Feeds RSS

02 December 2010

ADAM vs HAWA

NAMA 
 Jika Anita, Laila, Aisyah dan Sarah keluar makan,mereka tetap akan memanggil Anita, Laila, Aisyah dan Sarah di antara sesama mereka. ( kadang-kadang je mcm tuh.aha. )
 Jika Adi, Shahril, Lutfi dan Faiz keluar makan,mereka akan memanggil boroi, raksasa, hitam, panau di antara sesama mereka. 


DUIT 
 Lelaki akan bayar berapa sekalipon duit jika sesuatu barangan itu menjadi idaman hatinya.Walaupon mahal,mereka pentingkan kualiti lebih dari harge. ( memang betol,kualiti idaman dihati.chewah..aha )
 Perempuan juga sanggup mengeluarkan duit dengan banyak apabila bebelanje,namun,mereka akan bayar lebih dan ia bukan pada barang yang diinginkan pon.Hal ini hanya akan terjadi apabila tibe waktu jualan murah.ala,sale la ape lagi.aha         ( bukannye ape,rambang mate la,da duit byk beli je semue.ehehe )


KUCING
 Perempuan cukup suke dan sayangkan haiwan kesayangan Rasulullah ini. ( ala caring-caring gitu.ehe )
 Lelaki?Mereka akan cakap mereka sayangkan kucing dan jika perempuan tidak memandang,lelaki akan menyepak kucing itu.( cis,sepak pulak.kejam.kejam.kejam.! )


PERTENGKARAN
 Perempuan sering ada sahaja kata-kata akhir selepas sesuatu pertengkaran berlaku.ala-ala kesimpulan kepada pertengkaran itu la....
 Lelaki pula,sering menambah kata-kata akhir perempuan itu.apa yang tidak disangka,ia akan menjadi permulaan  kepada pertengkaran yang baru.


with lov :dea_aeda 

tengs for reading.kiss ckit.muah..!

0 comments: